5 Δεκεμβρίου 2011

Τι συμβαίνει...




Από το processwork.gr/blog

...με αφορμή τον ομοφοβικό σχολικό εκφοβισμό, άλλο ένα πολύ συγκινητικό βίντεο. Για τους μη ομιλούντες αγγλικά ακολουθεί μετάφραση:

1.  Γεια, είμαι ο Τζόνα
2. Φαίνομαι χαρούμενος, σωστά;
3. Λοιπόν, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ. Ό,τι βλέπετε είναι η ψεύτικη εικόνα μου.
4. Αλλά είμαι ο αληθινός Τζόνα Μόουρυ. Έχω κάνει πράγματα...
5. Πράγματα για τα οποία ΔΕΝ είμαι περήφανος.
6. Έχω αυτοτραυματιστεί πολύ...έχω ΣΗΜΑΔΙΑ.
7. Η αυτοκτονία ήταν μια επιλογή ...πολλές φορές.
8. Η πρώτη φορά που έκοψα τον εαυτό μου ήταν στη δευτέρα τάξη.
9. Υφίσταμαι εκφοβισμό κάθε μέρα. Αυτό ξεκίνησε από την πρώτη τάξη.
10. Και ξεκινάω την ογδόη τον επόμενο μήνα.
11. Δεν είμαι έτοιμος...Έχω έναν στενό φίλο που απέμεινε.
12. Οι υπόλοιποι ξεκινούν το λύκειο.
13. Φοβάμαι
13. Να γυρίσω πίσω
14. Πολλοί άνθρωποι με μισούν
15. Δεν ξέρω γιατί...
16. Αλλά νομίζω πως ξέρω.
17. Γιατί κατά κάποιον τρόπο μισώ κι εγώ τον εαυτό μου...
18. Γκεϊ, αδερφή,τσουτσούνι,πούστης,κόπανος..
19. Η λίστα είναι ατέλειωτη
20. Δεν το αντέχω πλέον!!!
21. Κουράστηκα να κομματιάζομαι
22. Και να ξαναμαζεύω τα κομμάτια μου μόνο και μόνο για να διαλυθώ ξανά.
23. Αλλά...
24. Δεν πάω πουθενά...
25. Γιατί είμαι πιο δυνατός απ' αυτό
26. Και...
27. Έχω ένα εκατομμύριο λόγους να είμαι Εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...